Nem vág annyira a témába, de fő a változatosság, érdekes blogra bukkantam a közösségi oldalak profilképeiről. A teljes cikk itten található.
A profilképeknél a két fő, és egymással nem feltétlenül harmonikus viszonyt ápoló szempont a kreativitás és az azonosíthatóság. Kevesen tudják, de amikor külföldről jelentkezünk be érdekes újítás, hogy néhány ismerősünk azonosításával tudunk belépni, elkerülendő, hogy idegenek garázdálkodjanak a facsénkon. A LinkdInben kevésbé duhajkodik a kreativitás, ott inkább a lehető legelőnyösebb arckép style dívik.
A facebookon sok alfaj létezik: alapértelmezett (árnykép, aki szégyellős, vagy fütyül a dologra), önarckép (itt már lehet kivagyiskodni, menő cuccok, pózolás, sokszor tükörből), másokkal együtt (társaságibb lényeg, haverok, barát, barátnő, nagyi, stb..), gyerek (akik büszkék), rajzfilmfigura (no comment), logo (melómániás hiénáknak), partyfotó (nem feltétlenül bölcs dolog), nemaktuál (20 évvel ezelőtti önmagunk, na ne már), photosoppolt (brrr)
Tény, hogy a cucc sok mindent elárul rólunk. Na davaj a facebookra...
Utolsó kommentek